Szukaj kodów dtc
Kod błędu
- P15A1 21
Lokalizacja usterki
- Ciśnienie układu olejowego silnika : Wartość mniejsza od wartości zadanej
- Usterka regulacji ciśnienia pompy olejowej
- Różnica pomiędzy zmierzonym ciśnieniem oleju i wartością zadaną ciśnienia wyższa od 0,6 barów
Główne możliwe objawy odczuwane przez klienta
- Szarpanie, gaśnięcie silnika
- Brak automatycznego zatrzymania silnika spalinowego
- Problem rozruchu
- Niemożliwe włączenie funkcji regulacji lub ograniczenia prędkości pojazdu
- Dezaktywacja lub odcięcie funkcji regulacji / ograniczenia prędkości samochodu
- Brak mocy
- Nieprawidłowe działanie przełącznika Stop and Start lub jego diody LED
- Nieprawidłowe działanie silnika na wolnych obrotach
- Problem zapalania się lampki kontrolnej „ECO” systemu Stop and Start w zestawie wskażników
- Nieprawidłowe działanie rozruchu pojazdu
- Problem z ponownym automatycznym uruchomieniem silnika spalinowego
- Brak trybu elektrycznego
Możliwe przyczyny błędu P15A1 21
- Wiązka elektryczna
- Złącza
- wskaźnik poziomu oleju
- Prowadnica wskaźnika poziomu oleju
- Elektrozawór regulacji ciśnienia turbosprężarki
- Turbosprężarka
- Olej silnikowy
- Głowica i uszczelki
- Łańcuch pompy oleju
- Zębnik pompy olejowej
- Końcówka ssąca pompy oleju
- Czujnik ciśnienia i temperatury oleju silnika
- Miska olejowa silnika
- Pompa olejowa smarowania silnika
- Elektrozawór sterowania pompy oleju
- Układ smarowania turbosprężarki
- Filtr olejowy
- Wymiennik płyn chłodzący silnika/ olej silnika
- Poziom oleju w silniku
- Korek spustowy
- Płyta zapobiegająca powstawaniu emulsji
- Uszczelki i korek wlewu oleju
- Blok silnika
- Zasilanie glówne (Przekaźnik ; Bezpieczniki…)
- Zasilanie mocy (Przekaźnik ; Bezpieczniki…)
- Zawór zwrotny oleju
- Układ olejowy silnika