Szukaj kodów dtc
Kod błędu
- P1037 66
Lokalizacja usterki
- Tłok niezabezpieczony w związku z samozapłonem przed iskrą (dudnieniem) (Przedwczesna awaria silnika) : Częstotliwość zbyt wysoka
- Osiągnięto maksymalny limit wykrywania kumulacyjnego zjawiska samozapłonu przed iskrą (dudnienia) : Problem dotyczący trwałości silnika
Główne możliwe objawy odczuwane przez klienta
- Szarpanie / nierówna praca
- Brak automatycznego zatrzymania silnika spalinowego
- Szarpanie, gaśnięcie silnika
- Niemożliwe włączenie funkcji regulacji lub ograniczenia prędkości pojazdu
- Warkot / buczenie / brzęczenie
- Gwizd i syrena / syczenie / szum powietrza
- Nieprawidłowe działanie wytwarzania ciepłego powietrza
- Niesprawność usuwanie zaparowania / odszraniania
- Dezaktywacja lub odcięcie funkcji regulacji / ograniczenia prędkości samochodu
- Brak mocy
- Nieprawidłowe działanie przełącznika Stop and Start lub jego diody LED
- Problem zapalania się lampki kontrolnej „ECO” systemu Stop and Start w zestawie wskażników
- Nieprawidłowe działanie silnika na wolnych obrotach
- Nieprawidłowe działanie rozruchu pojazdu
- Problem z ponownym automatycznym uruchomieniem silnika spalinowego
- Problem rozruchu
- Brak trybu elektrycznego
Możliwe przyczyny błędu P1037 66
- Świece zapłonowe
- Zawór zwrotny oleju
- Obieg recyrkulacji oparów oleju
- Paliwo
- Chłodnica powietrza doładowania
- Przewód powietrza doładowania
- Olej silnikowy
- Kalkulator ECU silnika
- Tłoki
- Pierścienie tłokowe
- Sworzeń tłokowy
- Turbosprężarka
- Elektrozawór odciążenia doładowania
- Sterowanie urządzenia wykonawczego położenia zmiennej geometrii turbosprężarki
- Głowica
- USZCZELKI GŁOWICY
- Zawory dolotowe
- Zawory wydechowe
- Sprężyna zaworu ssącego
- Sprężyna zaworu wylotowego
- Wiązka elektryczna
- Złącza