Szukaj kodów dtc
Kod błędu
- P1035 66
Lokalizacja usterki
- Koniec okresu użytkowania tłoka związany z samozapłonem przed iskrą (dudnieniem) : Częstotliwość zbyt wysoka
- Częstotliwość samozapłonu przed iskrą (stukanie) : Częstotliwość zbyt wysoka
Główne możliwe objawy odczuwane przez klienta
- Drgania
- Brak automatycznego zatrzymania silnika spalinowego
- Szarpanie, gaśnięcie silnika
- Niemożliwe włączenie funkcji regulacji lub ograniczenia prędkości pojazdu
- Warkot / buczenie / brzęczenie
- Gwizd i syrena / syczenie / szum powietrza
- Nieprawidłowe działanie wytwarzania ciepłego powietrza
- Niesprawność usuwanie zaparowania / odszraniania
- Dezaktywacja lub odcięcie funkcji regulacji / ograniczenia prędkości samochodu
- Brak mocy
- Nieprawidłowe działanie przełącznika Stop and Start lub jego diody LED
- Problem zapalania się lampki kontrolnej „ECO” systemu Stop and Start w zestawie wskażników
- Nieprawidłowe działanie silnika na wolnych obrotach
- Problem uruchomienia działania zespołu napędowego
- Problem z ponownym automatycznym uruchomieniem silnika spalinowego
- Problem rozruchu
Możliwe przyczyny błędu P1035 66
- Świece zapłonowe
- Obieg recyrkulacji oparów oleju
- Paliwo
- Chłodnica powietrza doładowania
- Przewód powietrza doładowania
- Olej silnikowy
- Kalkulator ECU silnika
- Tłoki
- Pierścienie tłokowe
- Sworzeń tłokowy
- Turbosprężarka
- Elektrozawór upustowy/odciążeniowy sprężarki
- Cylindry
- Wiązka elektryczna