Szukaj kodów dtc
Kod błędu
- P1032 66
Lokalizacja usterki
- Samozapłon przed iskrą (dudnienie) (Rzadkie występowanie) : Częstotliwość zbyt wysoka
- Wykrycie niespodziewanego zapłonu mieszanki w cylindrze przed powstaniem iskry
Główne możliwe objawy odczuwane przez klienta
- Brak automatycznego zatrzymania silnika spalinowego
- Szarpanie, gaśnięcie silnika
- Trudne lub niemożliwe włączenie funkcji ograniczenia lub regulacji prędkości samochodu
- Drgania
- Warkot / buczenie / brzęczenie
- Gwizd i syrena / syczenie / szum powietrza
- Dezaktywacja lub odcięcie funkcji regulacji / ograniczenia prędkości samochodu
- Nieprawidłowe działanie wytwarzania ciepłego powietrza
- Nieprawidłowe działanie przełącznika Stop and Start lub jego diody LED
- Niesprawność usuwanie zaparowania / odszraniania
- Nieprawidłowe działanie silnika na wolnych obrotach
- Brak mocy
- Problem zapalania się lampki kontrolnej „ECO” systemu Stop and Start w zestawie wskażników
- Problem rozruchu
- Problem uruchomienia działania zespołu napędowego
- Problem z ponownym automatycznym uruchomieniem silnika spalinowego
Możliwe przyczyny błędu P1032 66
- Świece zapłonowe
- Obieg recyrkulacji oparów oleju
- Paliwo
- Chłodnica powietrza doładowania
- Przewód przed i za chłodnicą powietrza doładowanego
- Olej silnikowy
- Kalkulator ECU silnika
- Tłoki – sworznie – pierścienie
- Turbosprężarka
- Elektrozawór regulacji ciśnienia turbosprężarki
- Wiązka elektryczna
- Zawór zwrotny
- Blok cylindrów