Kod błędu
Lokalizacja usterki
- Sygnał czujnika martwego położenia : Zbyt wysoka liczba sygnałów impulsowych
- Wykryte położenie neutralnego punktu („luzu”), podczas gdy włączony jest bieg
Główne możliwe objawy odczuwane przez klienta
- Brak automatycznego zatrzymania silnika spalinowego
- Szarpanie, gaśnięcie silnika
- Nieprawidłowe działanie przełącznika Stop and Start lub jego diody LED
- Problem zapalania się lampki kontrolnej „ECO” systemu Stop and Start w zestawie wskażników
- Problem rozruchu
- Problem z ponownym automatycznym uruchomieniem silnika spalinowego
- Niemożliwe włączenie funkcji regulacji lub ograniczenia prędkości pojazdu
- Dezaktywacja lub odcięcie funkcji regulacji / ograniczenia prędkości samochodu
- Skrzypienie / piszczenie / zgrzytanie
Możliwe przyczyny błędu P0914 3A
- Czujnik wykrywania położenia neutralnego
- Kalkulator silnika
- KalkulatorABS/ESP
- Wiązka elektryczna
Kod błędu najczęsciej występuje w takich autach jak:
Romeo Giulia, Alfa Stelvio, A1, A3, A4, A5, A6, Q2, Q3, Q5, Q7, Audi TT, BMW 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 7 Series, X1, X2, X3, X4, X5, C3, Citroen C4 Cactus, Dacia Duster, DS 3 Crossback, Fiat 500, Panda, Ford EcoSport, Fiesta, Focus, Kuga, Puma, Ranger, Civic, HR-V, Honda Jazz, Hyundai i10, i20, i30, Kona, Jaguar E-PACE, Jaguar F-PACE, Jeep Compass, Renegade, Ceed, Niro, Kia Sportage, Land Rover Discovery Sport, Land Rover Range Rover Evoque, Land Rover Range Rover Sport, Mazda CX-30, Mazda CX-5, - A-, -Benz B-, - C-, - E-, - GLA, Mercedes- GLB, - GLE, - S-Class, Mini Cooper, Mitsubishi ASX, Mitsubishi Outlander, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Astra, Opel Corsa, Crossland X, Grandland X, 2008, 208, 3008, Peugeot 308, Porsche Cayenne, Captur, Renault Clio, Kadjar, Seat Arona, Seat Ateca, Seat Ibiza, Seat Leon, Fabia, Skoda Kamiq, Karoq, Kodiaq, Octavia, Suzuki Swift, Vitara, Toyota Aygo, C-HR, Corolla, RAV4, Golf, Passat, Polo, Volkswagen T-Cross, T-Roc, Tiguan, S60, V60, Volvo XC40, XC60 ,XC90.