Kod błędu
Lokalizacja usterki
- Akumulator sterowania : Napięcie zbyt wysokie
- Napięcie akumulatora sterowania wyższe od zakresu działania
Główne możliwe objawy odczuwane przez klienta
- Brak automatycznego zatrzymania silnika spalinowego
- Szarpanie, gaśnięcie silnika
- Nieprawidłowe działanie przełącznika Stop and Start lub jego diody LED
- Problem zapalania się lampki kontrolnej „ECO” systemu Stop and Start w zestawie wskażników
- Problem rozruchu
Możliwe przyczyny błędu P0563 17
- Wiązka elektryczna
- Zasilanie glówne (Przekaźnik ; Bezpieczniki…)
- Zasilanie mocy (Przekaźnik ; Bezpieczniki…)
Kod błędu najczęsciej występuje w takich autach jak:
Romeo Giulia, Alfa Stelvio, A1, A3, A4, A5, A6, Q2, Q3, Q5, Q7, Audi TT, BMW 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 7 Series, X1, X2, X3, X4, X5, C3, Citroen C4 Cactus, Dacia Duster, DS 3 Crossback, Fiat 500, Panda, Ford EcoSport, Fiesta, Focus, Kuga, Puma, Ranger, Civic, HR-V, Honda Jazz, Hyundai i10, i20, i30, Kona, Jaguar E-PACE, Jaguar F-PACE, Jeep Compass, Renegade, Ceed, Niro, Kia Sportage, Land Rover Discovery Sport, Land Rover Range Rover Evoque, Land Rover Range Rover Sport, Mazda CX-30, Mazda CX-5, - A-, -Benz B-, - C-, - E-, - GLA, Mercedes- GLB, - GLE, - S-Class, Mini Cooper, Mitsubishi ASX, Mitsubishi Outlander, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Astra, Opel Corsa, Crossland X, Grandland X, 2008, 208, 3008, Peugeot 308, Porsche Cayenne, Captur, Renault Clio, Kadjar, Seat Arona, Seat Ateca, Seat Ibiza, Seat Leon, Fabia, Skoda Kamiq, Karoq, Kodiaq, Octavia, Suzuki Swift, Vitara, Toyota Aygo, C-HR, Corolla, RAV4, Golf, Passat, Polo, Volkswagen T-Cross, T-Roc, Tiguan, S60, V60, Volvo XC40, XC60 ,XC90.