P0244 19 Kalkulator ECU silnika (Sterowanie turbosprężarką) : Zbyt wysokie natężenie

    Szukaj kodów dtc

Kod błędu

  • P0244 19

Lokalizacja usterki

  • Kalkulator ECU silnika (Sterowanie turbosprężarką) : Zbyt wysokie natężenie
  • Wykrycie usterki elektrycznej na linii sterowania elektrozaworem regulacji ciśnienia turbosprężarki : Natężenie wyższe od progu działania

Główne możliwe objawy odczuwane przez klienta

  • Szarpanie, gaśnięcie silnika
  • Niemożliwe włączenie funkcji regulacji lub ograniczenia prędkości pojazdu
  • Drgania
  • Warkot / buczenie / brzęczenie
  • Gwizd i syrena / syczenie / szum powietrza
  • Dezaktywacja lub odcięcie funkcji regulacji / ograniczenia prędkości samochodu
  • Nieprawidłowe działanie wytwarzania ciepłego powietrza
  • Niesprawność usuwanie zaparowania / odszraniania
  • Brak mocy

Możliwe przyczyny błędu P0244 19

  • Elektrozawór regulacji ciśnienia turbosprężarki
  • Wiązka elektryczna

Kod błędu najczęsciej występuje w takich autach jak:

Romeo Giulia, Alfa Stelvio, A1, A3, A4, A5, A6, Q2, Q3, Q5, Q7, Audi TT, BMW 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 7 Series, X1, X2, X3, X4, X5, C3, Citroen C4 Cactus, Dacia Duster, DS 3 Crossback, Fiat 500, Panda, Ford EcoSport, Fiesta, Focus, Kuga, Puma, Ranger, Civic, HR-V, Honda Jazz, Hyundai i10, i20, i30, Kona, Jaguar E-PACE, Jaguar F-PACE, Jeep Compass, Renegade, Ceed, Niro, Kia Sportage, Land Rover Discovery Sport, Land Rover Range Rover Evoque, Land Rover Range Rover Sport, Mazda CX-30, Mazda CX-5, - A-, -Benz B-, - C-, - E-, - GLA, Mercedes- GLB, - GLE, - S-Class, Mini Cooper, Mitsubishi ASX, Mitsubishi Outlander, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Astra, Opel Corsa, Crossland X, Grandland X, 2008, 208, 3008, Peugeot 308, Porsche Cayenne, Captur, Renault Clio, Kadjar, Seat Arona, Seat Ateca, Seat Ibiza, Seat Leon, Fabia, Skoda Kamiq, Karoq, Kodiaq, Octavia, Suzuki Swift, Vitara, Toyota Aygo, C-HR, Corolla, RAV4, Golf, Passat, Polo, Volkswagen T-Cross, T-Roc, Tiguan, S60, V60, Volvo XC40, XC60 ,XC90.